Sper ca elevii sa gaseasca orele de istorie mult mai interesante si de ce nu mai utile, sa depaseasca ideea ca istoria este o descriere ampla si plicticoasa a trecutului cu mult prea multe amanunte de memorat si fara nici o finalitate actuala.
Cred ca metoda este foarte interesanta si ar putea fi si practica, daca am preda o materie sau doua. Pentru 11-16 module la clase diferite pare destul de grea elaborarea. Dar sper ca, pe zi ce o sa treaca, n-o sa mai gandesc asa si o sa-mi perfectionez lucrul cu calculatorul astfel incat sa-mi usurez munca.
Pe masura ce analizez mai mult o problema descopar metode noi de prezentare si comunicare. Problema este lipsa timpului din cauza celor prea multe materii.
Doresc sa reluam problema * DIIGO* de mai multe ori, deoarece acum fac trecerea spre secolul XXI.
Un nou pas spre a fi mai aproape de elevi. Implicarea elevilor in proiecte pune in valoare cunostintele individuale, personalitatea, aptitudinile si transforma in act educational un univers inchis pana atunci. Deschiderea spre comunicare, spre interrelationare si statul de elev activ intr-o societate a schimbarii, sunt avantajele unui proiect. Inertia se transforma in actiune, blazarea in bunadispozitie si dezinteresul pentru scoala in interes educational.
Proiectele pentru a fi un instrument de lucru util pentru elevi ,trebuie sa respecte o topica .
Ii scoate din litera manualului , ii inveta sa lucreze cu alte mijloace decat cele traditionale.
Au impact mare la primele proiecte ,invatandu-i sa-si ordoneze informatiile sa extraga noi cunostiinte.
Consider ca proiectele devin un instrument mai util de invatare.
Sper ca elevii sa gaseasca orele de istorie mult mai interesante si de ce nu mai utile, sa depaseasca ideea ca istoria este o descriere ampla si plicticoasa a trecutului cu mult prea multe amanunte de memorat si fara nici o finalitate actuala.
azi nu am reusit sa fac tot,sper sa recuperez la modulul 2
Cred ca metoda este foarte interesanta si ar putea fi si practica, daca am preda o materie sau doua. Pentru 11-16 module la clase diferite pare destul de grea elaborarea. Dar sper ca, pe zi ce o sa treaca, n-o sa mai gandesc asa si o sa-mi perfectionez lucrul cu calculatorul astfel incat sa-mi usurez munca.
Pe masura ce analizez mai mult o problema descopar metode noi de prezentare si comunicare. Problema este lipsa timpului din cauza celor prea multe materii.
Doresc sa reluam problema * DIIGO* de mai multe ori, deoarece acum fac trecerea spre secolul XXI.
Implementand Metoda proiectului elevilor, acestia isi vor dezvolta abilitatea de a gandi critic, stimuland astfel invatarea.
Un nou pas spre a fi mai aproape de elevi. Implicarea elevilor in proiecte pune in valoare cunostintele individuale, personalitatea, aptitudinile si transforma in act educational un univers inchis pana atunci. Deschiderea spre comunicare, spre interrelationare si statul de elev activ intr-o societate a schimbarii, sunt avantajele unui proiect. Inertia se transforma in actiune, blazarea in bunadispozitie si dezinteresul pentru scoala in interes educational.
Proiectele pentru a fi un instrument de lucru util pentru elevi ,trebuie sa respecte o topica .
Ii scoate din litera manualului , ii inveta sa lucreze cu alte mijloace decat cele traditionale.
Au impact mare la primele proiecte ,invatandu-i sa-si ordoneze informatiile sa extraga noi cunostiinte.
Consider ca proiectele devin un instrument mai util de invatare.
Inceputul a fost bine.
Daca elevii stiu sa faca un proiect atunci, atunce realizarea lui ii poate provaca la a cauta, a invata,a realiza,\.
Imi place tot mai mult. Sper ca şi elevilor să le placă
Interesant de aplicat , sper sa si reusesc .