dupa modulul 2

Reflectaţi asupra modului în care punctul central al acestui modul v-a ajutat să vă planificaţi şi să vă ceaţi unitatea de învăţare.
o Cum pot întrebările de genrare a proiectelor să contribuie la susţinerea modului de învăţare a elevilor mei?
o Cum îmi pot planifica evaluarea continuă centrată pe elev?

8 Responses to dupa modulul 2

  1. Daniela Rotarescu says:

    Devine din ce in ce mai interesant si incitant pentru noi, sper ca si elevilor sa li se para la fel !

  2. carmen says:

    1. Întrebările se focalizează pe o temă interesantă si importantă pentru elevi, îi solicită să abordeze aprofundat concepte și fac învățarea să dobândească o semnificație personală. Când intrebările îi ajută pe elevi să vadă conexiunle dintre discipline și viața personală, reală – învățarea capătă sens.
    2. Planificarea evaluării continue se face ținându-se seama se nevoile elevilor, de varietatea de strategii didactice ce trebuie adaptatată la procesul instruirii pentru a îmbunătăți achizițiile învățării.

  3. claudia says:

    E foarte interesant.
    Prin intrebari se poare realiza totul mult mai dinamic.

  4. Ioan Perju says:

    Este destul de incitant!
    Sunt curios cum percep elevii?

  5. gabi says:

    astazi a fost mai bine decat data trecuta
    m-aprovocat activitatead eformularea intrebarilor

  6. Marius Boromiz says:

    Util.

  7. Constanta says:

    Intrebările de generare a proiectelor contribuie o mai buna generare a obiectivelor operationale, astfel incat e asigurata o mai buna activitate de invatare-predare, totul fiind mai logic si mai cursiv… In plus evaluarea centrata pe elev, se poate planifica astfel incat sa se ia in considerare particularitatile specifice varstei, precum si performanta anterioara a elevului astfel incat strategiile de predare sa fie suficient de flexibile si de adaptabile in functie de rezultatele observate.

  8. petrina says:

    Construirea unor intrebari generatoare de proiecte corecte si asocierea cu obiectivele propuse contribuie la o predare-invatare organizata si o evaluare in parametrii obiectivi.
    Planificarea evaluarii centrata pe elev se poate planifica cunoscand foarte bine linia drumului de unde se pleaca si unde se vrea sa se ajunga. Evaluarea elevului presupune tot apanajul de informatii, aptitudini, comportamente, abilitati, etc.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s