dupa modulul 4

Analizaţi întrebările orientative şi punctele cheie pentru Modulul 4 la pagina 4.22 şi
gândiţi-vă la materialele sau ideile pe care le-aţi creat şi care pot fi utilizate în clasă,
pe parcursul instruirii sau planificării.
În următoarele module veţi avea ca punct de plecare unul din aceste concepte în
timp ce discutaţi modalităţi de a sprijini şi încuraja abilităţile de gândire de ordin
superior prin crearea de evaluări eficiente şi materiale de sprijinire a elevilor.
Pasul 2: Introducerea în blog a experienţei
Acum că vă aflaţi la jumătatea programului, gândiţi-vă la modul în care ceea ce aţi lucrat răspunde la intrebarile de unitate:

1.Cum poate realizarea unei aplicaţii a elevilor să mă ajute să clarific aşteptările pe care le am de la elevi şi să îmi îmbunătăţesc proiectarea instruirii?
2.Cum mă pot asigura că elevii vor atinge obiectivele doperaţionale în momentul în care creează proiectele lor şcolare?

5 Responses to dupa modulul 4

  1. Marius Boromiz says:

    Interesant ca de obicei.

  2. tatu minerva says:

    Am inteles ce am de facut

  3. andreea says:

    Realizand o aplicatie din punctul de vedere al elevului, pot sa previn macar o parte din posibilele situatii ivite in procesul de predare-invatare. E cea mai buna metoda sa stii exact ce astepti de la elevi, si daca ceea ce astepti nu depaseste capacitatea lor si nivelul lor.

  4. carmen says:

    pe masura ce informatiile se succed , multe lucruri incep sa mi se lamureasca, conturand o imagine destul de clara vizavi de ceea ce trebuie realizat

  5. petrina says:

    Punerea elevului intr-o situatie de viata, motiveaza elevul in procesul de lectura empatica si stimuleaza interesul pentru intelegerea lumii inconjuratoare.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s